петак, 16. март 2012.

Koliko ste spremni da vidite svet drugacije?


ASHTAR




 

Zdravo Jean,

Da, dobro me razumiješ. Ja sam Ashtar i pozdravljam te.
Uz mene je i član Višeg Savjera Univerzalne Mudrosti. Ovdje smo da bi vam predočili novosti o razdoblju pred vama.

Vrijeme se ubrzava. Dakle, Zemlja će biti spremna nastaviti svojim putem. Mi smo savjet Galaktičkih bića svih razina, zvijezda i planeta. Zbog toga što smo svi ujedinjeni u radu na Uzašašću Zemlje i ljudi na Zemlji.

Ovo je velika organizacija jer svi mi, uključujući i ljude sa Zemlje, moramo djelovati istovremeno.

U ovom trenutku je ključno vrijeme za sve jer bi mnogo ljudi moglo biti povrijeđeno (fizički i emocionalno), a to nije ono što želimo.
Molimo vas, budno pratite sve oko vas jer ne želimo donijeti strah već Nadu.

Sve poruke koje primate govore isto. Govore da smo oprezni, ali i odlučni odraditi ono što se treba učiniti.

Zemlja će sada polako biti okružena velikim brodovima i mi ćemo obnoviti njezinu energiju. Podići ćemo njezinu energiju koja joj je potrebna za Uzašaće.
Tada ćemo početi podizati energiju ljudi. To je znatno teže jer ne želimo uzrokovati kaos.

Nećemo petljati po vašim glavama/umovima ili vašim tijelima. Sve što radimo jest ojačavanje vaše aure tako da vaše fizičko tijelo bude spremno na promjenu.

Savjet Federacije je odlučio da je sada vrijeme za to. Oni su rade na svojim zadacima i svi narodi/razine spremni su za veliki korak.
Poručujemo vam da će Zemlja i njezini stanovnici krenuti unutar nekoliko dana. Pomak će se osjetiti kao lagani šok onda kad započne. Nemojte paničariti, sve će biti u redu. Tada će svi ljudi koji vjeruju u svoje vlastite moći, a ne u naše moći, izgubiti svoju moć, poput vojske i sl. (bit će im oduzeta).

Za sada recite svojim prijateljima da se pripremamo za veliki pomak svih bića u Univerzumu.

Ja sam Ashtar.

kanalizirala: Jean Freezer

Нема коментара:

Постави коментар