понедељак, 9. април 2012.

LEČENJE KODOVIMA






Tehniku je otkrio dr. Aleksandar Lojd, lečenje traje 12 dana, kontrola za 2 meseca.
Kod sadrži nekoliko položaja ruku kodiranih za specijalna stanja. Ti položaji nemaju veze sa kanalima i čakrama.
1.položaj: ADAMOVA JABUČICA (u predelu grla)
DSC00001
2.položaj: DONJA VILICA (uglovi donje vilice, prema vratu), položaj za odmor
  DSC00001 DSC00002
3.položaj: SLEPOOČNICE i položaj za odmor (radi i tada)
DSC00003 DSC00004
4.položaj: OBRVE (tačka između obrva) i položaj za odmor
DSC00005 DSC00006
Kod je set lakih položaja ruku koji aktiviraju jedan ili više centara za lečenje kojih ima četiri, i locirani su
na vratu i glavi. Postoji 12 pari osnovnih kodova i mi demo ih uraditi za 12 dana. Ovih 12 pari kodova
pokrivaju gotovo sve izvore stresa, a sve drugo što uradimo dodatno je pojačanje ovog osnovnog
sistema. Često se otklone sve tegobe za samo 12 dana.
Ako, recimo, 1. kod ima 4 položaja ruku (obrve, vilica, slepoočnice, adamova jabučica), a radi se
8 minuta, onda demo svaki položaj držati po dva minuta. Možemo ih i menjati na 30 sekundi, ali bitno je
da se svi položaji odrade I to zadatim redosledom. Intenziviranje kodova znači da radimo duže nego što
je propisano i onda ima jače dejstvo, ali ne treba prelaziti pola sata po kodu dnevno. Položaje možemo
držati i dok gledamo Tv, čitamo, ali onda nisu vezani za kod, ved samo poboljšavaju lečenje. Znači kod je
nekoliko položaja u nizu, tačno određenog redosleda. Iako su propisani kodovi za razna stanja I bolesti,
oni ispravljaju mnogo toga u našem telu, a čega možda i nismo svesni, tako da se leče i neka sporedna
stanja . Ukratko, kodovi su fizički mehanizam ugrađen u naša tela od strane Boga, koji nam omogudava
da se rešimo stresa.
3
SVIH 10 PRSTIJU SE USMERAVA NA TAČKU, ILI 5 NA JEDNU TAČKU, 5 NA DRUGU, KOŽA SE NIKADA NE DODIRUJE.
Javljaju se razne manifestacije, snopovi energije prolaze kroz glavu, kroz 7. čakru, kao da idu igle,toplota, …Mogu se ispoljiti simptomi poput gneva, besa, glavobolje, to je normalno, jer je to odgovor na lečenje, kao I kod drugih tehnika.
Možemo raditi na sebi i drugima i drugi na nama. Jače je kad radimo na drugima.
Delijska memorija i slike u duši i srcu: svaka delija ima svoju svest i svaka od tih svesti pamti sve, i kad nas nešto boli nije dovoljno tretirati samo to mesto, jer sve delije pamte, i problem često nije tamo gde nas nešto boli. To je delijska memorija. Ove upamdene slike su program koji određuje kako de se sve drugo dešavati u našem životu. Memorija delija je mehanizam koji se pokrede kad se pojavi neki spoljni okidač ili kad proradi pogrešno verovanje. Memorija tada postavlja naše telo u odbrambeni stav, što dovodi do pada imuniteta, gubitka energije i slabosti nervnog sistema. Otvara se prostor za pojavu bolesti, strahova i bolesnih stanja.
Recimo, ujeo nas je pas. Slededi put kad vidimo psa, slike u delijskoj memoriji prorade i to je ono sto izaziva strah opet, pa opet, i on se učvršduje u svakoj deliji. Tako nas memorijske slike uvode u nevolju, jer pamtimo i ono što ne treba. Te slike se ovom tehnikom pronalaze i čiste automatski. Naravno, ne mora da se radi o realnom događaju, sve što zamislimo takođe može da stvori jak imprint u delije. Mehanizam kasnijeg ispoljavanja je isti kao i kod realnih događaja.
PRONALAŽENJE SLIKA I MEMORIJA
1. Pogledajte sve emocije koje osedate kada mislite na problem koji želite da izlečite.
2. Setite se najranije ili najjače memorije u vremenu kad ste osedali iste te emocije. Ne mora to da bude sličan događaj ili situacija, treba samo da sadrži isto osedanje. To čak i ne mora da bude stvaran događaj jer svest ne razlikuje zamišljeno od doživljenog. Recimo da strah od bududih finansijskih problema može da postane deo memorije u prošlosti.
3. Pogledajte sva verovanja ili dodatne emocije koje su možda vezane za tu memoriju
4. rangirajte neprijatan osedaj na skali od 0-10. Kada dođe do 0 ili 1, izlečen je.
Sada imate sliku na koju dete primeniti pravu istinu kao fokus dok radite kodove. Ove istinite izjave na koje mislimo dok radimo kodove su nove memorije koje de ostati kada se izbace štetne. Problem i imamo zato što verujemo u LAŽ, duboko u našim srcima. Zato su potrebne prave ISTINE, a ne samo pozitivna stanja. Ali kodovi rade i kad se samo osedamo pozitivno.
Ako vam je teško da pronađete memoriju iz prošlosti, fokusirajte se na najjače osedanje koje se javlja kad mislite o problemu. Setite se kad ste sve osedali npr. tako jak bes. Ako nema slika, dovoljna su i osedanja i kodovi de odraditi sve ostalo.
PRIMENA U HITNIM SLUČAJEVIMA
Pronađite u koju kategoriju spada hitni problem i radite oba koda naizmenično dok se problem ne ublaži ili nestane.
4
RAD NA DRUGIM OSOBAMA ILI SA ŽIVOTINJAMA
Kodovima se mogu uspešno tretirati druge osobe ili životinje.
U zavisnosti koliko ima lošeg u organizmu, često demo dobiti odgovor na lečenje u vidu glavobolja, bolova ili emocionalnih ispada. Ovo nestaje kako se bliži kraj lečenja. Kodove radimo na istim mestima kao da se radi o našem telu.
Drugi način je da radimo na sebi, ali sa namerom da lečimo drugoga. Kada završimo kodove, stavimo ruke na pacijenta (ili životinju) i kažemo – predajem ti ovo lečenje sa ljubavlju! Naravno kao i u svakoj metodi, trebalo bi prvo da pitamo za dozvolu jer se na ovaj način menja i sudbina (naravno na bolje).
Napomena – promene na bolje mogu nastupiti odmah, tj. još u periodu kada nismo završili svih 12 dana lečenja. Prave i duboke promene nastaju posle nekoliko nedelja, kada se promena u delijskoj memoriji potpuno integriše u naš telesni sistem, bolje redi u svaku deliju.
POSTUPAK – 12 DANA
U svakom lečenju postoje inhibitori, nešto što sprečava lečenje. To su: neopraštanje prema drugima i drugih prema nama, loše navike i negativna ili pogrešna verovanja. Prva tri dana se rade ovi inhibitori. Zatim se još 9 dana radi sa vrlinama koje se instaliraju u delije.
1. dan opraštanje 2. dan loše navike 3. dan pogrešna verovanja
MOLITVA PRE SVAKOG RADA (važi za oba koda zajedno)
Poznato je da je molitva vrlo efektan isceljujudi tretman. Može se izredi i kao zahtev svom srcu.
Molitva ili zahtev služe da izjavimo svoju nameru. Izjava da se učinak lečenja poveda 100 puta je više signal srcu da lečenju da najvedi mogudi prioritet i da potraži sve mogude skrivene resurse.
MOLIM DA SE SVE POZNATE I NEPOZNATE SLIKE, VEROVANJA I DELIJSKE MEMORIJE I SVA PROIZAŠLA FIZIČKA STANJA VEZANA ZA MOJ PROBLEM______ ( navesti koji, moze ih biti i više) PRONADJU, OTVORE I IZLEČE ISPUNJAVAJUDI ME LJUBAVLJU, ŽIVOTOM I SVETLOM BOGA.
TAKODJE MOLIM DA SE UČINAK OVOG LEČENJA POVEDA 100 PUTA ILI VIŠE.
1. dan OPRAŠTANJE – inhibitor
Mnogo ljudi ne želi da oprosti. Opraštanje se pogrešno shvata kao izvinjenje, ali nije to, opraštamo zbog sebe, jer smo mi vezani. Raskid energetske veze nas oslobadja. Ako oprostimo, razvezademo veze koje nose i do 50% naše energije. KAD PREUZMEMO ODGOVORNOST, DOBIJAMO MOD.
Setiti se ko nama treba da oprosti, kome mi.
Nadjemo najjači dogadjaj u tim sedanjima i radimo na njemu, doživimo ga potpuno sa svim osedanjima, vidimo koji je osedaj najneprijatniji, to stavimo pod problem (u tekstu molitve). Kad
5
se tako veliki dogadjaj oprosti, odlaze i svi drugi, manji, kao kad pukne lanac. Ako oprostimo, biće nam oprošteno, Bog će nam oprostiti, opraštanje će nas izlečiti, možemo i sebi oprostiti.
Ako osedamo isti intezitet neprijatnosti za više osoba, radimo ih jednu po jednu, ali kad oprostimo prvoj, slabi intenzitet prema ostalima.
MOLITVA- pre početka rada
NE DRŽATI U MISLIMA RUŽAN DOGAĐAJ ILI OSEĆANJE, NEGO PRAVU ISTINU O TOME, ILI OSEĆANjE SREĆE, ILI BILO KOJE POZITIVNO OSEĆANJE. ILI JEDNOSTAVNO MISLITI: OVO ME LEČI.
Istiniti stavovi koji se mogu koristiti za fokus:
- opraštanje drugima de me izlečiti
- ako oprostim, bide mi oprošteno
- kada opraštam, ja se ne izvinjavam ved se oslobađam želje za kažnjavanjem
- ne mogu da kontrolišem kako me tretiraju, ali mogu da kontrolišem moj odgovor na to..
KOD 1
1. VILICA SA OBE RUKE
2. SLEPOOČNICE SA OBE RUKE
3. OBRVE SA OBE RUKE
4. SLEPOOČNICE SA OBE RUKE
5. ADAMOVA JABUČICA SA OBE RUKE
6. SLEPOOČNICE SA OBE RUKE
3 – 11 minuta 1 – 4 puta na dan, ili dok ne spadne osedaj (setimo se slike i proveravamo). Može se raditi svaki položaj po 2 min., ili na 30 sec. menjati položaje dok ne ispunimo minutažu.
KOD 2 radi se istog dana, najbolje odmah posle koda 1
1. SLEPOOČNICE SA OBE RUKE
2. OBRVE SA OBE RUKE
3. SLEPOOČNICE SA OBE RUKE
4. OBRVE SA OBE RUKE
5. SLEPOOČNICE SA OBE RUKE
6. SLEPOOČNICE SA OBE RUKE
7. ADAMOVA JABUČICA SA OBE RUKE
8. SLEPOOČNICE SA OBE RUKE
6 – 10 min 1 – 6 puta na dan, (može se raditi svaki položaj po 1 min.)
2. dan L O Š E N A V I K E – inhibitor
Javljaju se iz osedanja straha i kao zamena za ljubav.
Prva grupa štetnih navika je nastala iz samopotvrdjivanja:
6
1. Štetne navike u zadovoljavanju 5 čula
2. Štetne navike vezane za stvari i materijalno posedovanje stvari
3. Štetne navike vezane za ponos (isticanje)
Druga grupa je iz domena samozaštite:
(Navike za izbegavanje ponovnog bola)
1. Samoda
2. Ekstremna stidljivost
3. Suviše čitanja knjiga
4. Okupiranost poslom
5. Perfekcionizam
Mislimo o štetnoj navici, vidimo kuda nas to vuče, dok ne otkrijemo prauzrok toga.
MOLITVA – pre početka
NE DRŽATI U MISLIMA RUŽAN DOGAĐAJ ILI OSEĆANJE, NEGO PRAVU ISTINU O TOME, ILI OSEĆANjE SREĆE, ILI BILO KOJE POZITIVNO OSEĆANJE. ILI JEDNOSTAVNO MISLITI: OVO ME LEČI.
Istiniti stavovi koji se mogu koristiti za fokus:
- bezuslovna ljubav je jedina koja zaista zadovoljava
- želim da sam otvoren prema drugima i da iskusim ljubav i radost života
- želim da sam u miru sa sobom i okolnim svetom
- želim da se moje srce dobro oseda, a ne moja čula
- želim da uživam u životu, a ne da bežim od njega…
KOD 1
1. SLEPOOČNICE OBE RUKE
2. ADAMOVA JABUČICA OBE RUKE
6 – 12 min. 1 – 4 puta dnevno
KOD 2 (obavezno raditi ovaj kod najmanje 2 puta)
1. ADAMOVA JABUČICA OBE RUKE
2. SLEPOOCNIČE OBE RUKE
3. OBRVE DESNA RUKA, ADAMOBA JABUČICA LEVA RUKA
4. OBRVE OBE RUKE
6 – 7 min. 2 – 5 puta dnevno
7
3. dan P O G R E Š N A V E R O V A NJ A – inhibitor
Kreiraju stres u nama, proptereduju centralni nervni sistem i sve delije prebacuju u odbrambeni stav. Odmah pada imuni sistem.
Verovanja:
Ja sam nedostojan ljubavi, beznadežan, beznačajan, zivot je beznadežan, nisam dobro, nešto mora brzo da se promeni da bih bio u redu, nešto de se loše desiti, u bududnosti ce biti kao i u prošlosti, ljudi de me iskoristiti, ignorisati, ja sam loš, nedovoljno dobar, to isto važi i za druge ljude, ljudi de da me ščepaju, to nije fer, sve mora biti pod kontrolom, ljudi moraju da misle dobro o meni da bih ja bio dobro, ne mogu to da učinim, jos nije vreme za to, drugi treba to da urade.
Ja sam kriv- umesto toga: ja sam odgovoran za svoje postupke, slika mog života je ogledalo mog unutrašnjeg verovanja.
MOLITVA- pre početka
NE DRŽATI U MISLIMA RUŽAN DOGAĐAJ ILI OSEĆANJE, NEGO PRAVU ISTINU O TOME, ILI OSEĆANjE SREĆE, ILI BILO KOJE POZITIVNO OSEĆANJE. ILI JEDNOSTAVNO MISLITI: OVO ME LEČI.
Istiniti stavovi koji se mogu koristiti za fokus:
- verovanje u istinu me oslobađa
- meni je oprošteno
- ja sam voljen
- uživam u svakom trenutku…
KOD 1 (obavezno raditi ovaj kod najmanje 2 puta)
1. ADAMOVA JABUČICA OBE RUKE
2. VILICA OBE RUKE
6 – 10 min. 2 – 4 puta dnevno
KOD 2 (obavezno raditi ovaj kod najmanje 2 puta)
1. VILICA OBE RUKE
2. OBRVE DESNA RUKA, ADAMOVA JABUČICA LEVA RUKA
3. ADAMOVA JABUČICA OBE RUKE
4. SLEPOOČNICE OBE RUKE
9 – 12 min. 2 – 4 puta dnevno
8
4. dan V R L I NE – LJ U B A V
Negativna osedanja kod ove vrline: neopraštanje, ozlojedjenost, bezosedajnost
Negativna verovanja kod ove vrline: nedostojan sam ljubavi, beznačajan sam
Negativna reakcija koju ovo proizvodi: sebičnost
Telesni sistem koji je napadnut: endokrini
Simptomi da nešto nije u redu sa ljubavlju: niska energija, hormonalni problemi, stalni umor, slabe seksualne potrebe, gojenje
MOLITVA – pre početka
NE DRŽATI U MISLIMA RUŽAN DOGAĐAJ ILI OSEĆANJE, NEGO PRAVU ISTINU O TOME, ILI OSEĆANjE SREĆE, ILI BILO KOJE POZITIVNO OSEĆANJE. ILI JEDNOSTAVNO MISLITI: OVO ME LEČI.
Istiniti stavovi koji se mogu koristiti za fokus:
- bezbedno je da volim sebe
- Bog me voli i ništa ne može da zaustavi njegovu ljubav
- moje telo je čudesna kreacija, sa ljubavlju du brinuti o njemu
- ljubav je svetlost sveta, ona rasteruje tamu…
KOD 1
1 .ADAMOVA JABUČICA OBE RUKE
2. SLEPOOČNICA DESNOM RUKOM, OBRVA LEVOM RUKOM
3. SLEPOOČNICA OBE RUKE
4. OBRVE OBE RUKE
6 – 8 min 1 – 5 puta dnevno
K0D 2 ( obavezno raditi ovaj kod najmanje 2 puta)
1 .OBRVE DESNA RUKA, ADAMOVA JABUČICA LEVA RUKA
2. SLEPOOČNICE OBE RUKE
3. ADAMOVA JABUČICA DESNA RUKA, VILICA LEVA RUKA
7 – 9 min. 2 – 5 puta dnevno
9
5. dan V R L I N E – R A D O S T
Negativna osecanja kod ove vrline : tuga, depresija, osecanje manje vrednosti, imamo mnogo mana
Negativna verovanja kod ove vrline : ja sam beznadežan, život je beznadežan, ja sam bezvredan
Telesni sistem koji je napadnut: koža, kosa, nokti
Simptomi da nešto nije u redu sa radošdu: suva ili masna koža, akne, seboreja, ciste, ekcemi, lomljivi nokti
MOLITVA
NE DRŽATI U MISLIMA RUŽAN DOGAĐAJ ILI OSEĆANJE, NEGO PRAVU ISTINU O TOME, ILI OSEĆANjE SREĆE, ILI BILO KOJE POZITIVNO OSEĆANJE. ILI JEDNOSTAVNO MISLITI: OVO ME LEČI.
Istiniti stavovi koji se mogu koristiti za fokus:
- radost Boga je moja snaga
- želim da u svom srcu verujem u istinu o meni
- istinita radost ne zavisi od okolnosti…
KOD 1
1.SLEPOOČNICE OBE RUKE
2. ADAMOVA JABUČICA DESNA RUKA, OBRVE LEVA RUKA
3. SLEPOOČNICE DESNA RUKA, VILICA LEVA RUKA
7 – 9 min 1 – 3 puta dnevno
K0D 2 ( obavezno raditi ovaj kod najmanje 2 puta)
1. SLEPOOČNICE DESNA RUKA, VILICA LEVA RUKA
2. ADAMOVA JABUČICA OBE RUKE
3. OBRVE DESNA RUKA, VILICA LEVA RUKA
7 – 10 min. 2 – 5 puta dnevno
10
6. dan V R L I N E – M I R
Negativna osedanja kod ove vrline : strah, briga (to znači da imamo problem sa mirom)
Negativna verovanja kod ove vrline: deside se nešto loše, nisam dobro
Telesni sistem koji je napadnut: sistem za varenje, želudac, creva
Simptomi da nesto nije u redu sa mirom: gingivitis, prevelika kiselina, proliv, zatvor,problemi sa žuči, jetrom, pankreasom, jednjakom, ustima, zubima, jezikom, želucem i crevima
Mir je jedina vrlina koja ne može da se kreira, mora doći iz srca.
MOLITVA- pre početka
NE DRŽATI U MISLIMA RUŽAN DOGAĐAJ ILI OSEĆANJE, NEGO PRAVU ISTINU O TOME, ILI OSEĆANjE SREĆE, ILI BILO KOJE POZITIVNO OSEĆANJE. ILI JEDNOSTAVNO MISLITI: OVO ME LEČI.
Istiniti stavovi koji se mogu koristiti za fokus:
- želim unutrašnji mir, a ne da posedujem stvari
- želim da se oslobodim prošlosti i pustim novi život da poteče kroz mene
- prošlost je završena, kreiram novu bududnost od ovog trenutka
- briga utiče na bududnost, želim da uživam u sadašnjosti…
KOD 1 ( obavezno raditi ovaj kod najmanje 2 puta)
1. ADAMOVA JABUČICA OBE RUKE
2. ADAMOVA JABUČICA DESNA RUKA, VILICA LEVA RUKA
3. OBRVE OBE RUKE
4. ADAMOVA JABUČICA OBE RUKE
7 – 9 min. 2 – 5 puta dnevno
KOD 2
1.SLEPOOČNICE OBE RUKE
2. ADAMOVA JABUČICA OBE RUKE
3. ADAMOVA JABUČICA DESNA RUKA, VILICA LEVA RUKA
7 – 11 min. 1 – 5 puta dnevno
11
7. dan V R L I N E – S T R P LJ E NJ E
Negativne emocije kod ove vrline: nestrpljenje, bes, frustracije, nesigurnost, želja za ljubavnim surogatima.
Negativna verovanja kod ove vrline: nešto odmah mora da se menja da bih ja bio dobro.
Telesni sistem koji je napadnut: imuni
Simtomi da nesto nije u redu sa strpljenjem: bolesti koje se stalno ponavljaju, autoimune bolesti, lupus, rak, artritis, sklerodermija
MOLITVA
NE DRŽATI U MISLIMA RUŽAN DOGAĐAJ ILI OSEĆANJE, NEGO PRAVU ISTINU O TOME, ILI OSEĆANjE SREĆE, ILI BILO KOJE POZITIVNO OSEĆANJE. ILI JEDNOSTAVNO MISLITI: OVO ME LEČI.
Istiniti stavovi koji se mogu koristiti za fokus:
- ne moram ništa da uradim da bih bio OK
- mogu da volim sebe sada, a da ne čekam neku osobu, stvar ili okolnost
- ja biram da čekam mirno i strpljivo, stvari de se dešavati u pravo vreme
- Bog je obedao da de brinuti o meni…
KOD 1 (obavezno raditi ovaj kod najmanje 2 puta)
1. SLEPOOČNICE OBE RUKE
2. ADAMOVA JABUČICA OBE RUKE
7 – 9 min 2 – 6 puta dnevno
KOD 2 (obavezno raditi ovaj kod najmanje 2 puta)
1. SLEPOOČNICE OBE RUKE
2. OBRVE DESNA RUKA, ADAMOVA JABUČICA LEVA RUKA
3. ADAMOVA JABUČICA DESNA RUKA, VILICE LEVA RUKA
4. OBRVE OBE RUKE
6 – 9 min. 2 – 5 puta dnevno
12
8. dan V R L I N E – LJ U B A Z N O S T
Negativna osedanja kod ove vrline : odbijanje, povredjenost, strah
Negativna verovanja kod ove vrline: ljudi de me iskoristiti
Telesni sistem koji je napadnut: centralni nervni sistem
Simptomi da nesto nije u redu sa ljubaznošdu: glavobolje, Alchajmerova bolest, virusne infekcije, gubitak senzitivnosti, Parkinson, temperature, prelom kičme, sve u vezi nerava
MOLITVA
NE DRŽATI U MISLIMA RUŽAN DOGAĐAJ ILI OSEĆANJE, NEGO PRAVU ISTINU O TOME, ILI OSEĆANjE SREĆE, ILI BILO KOJE POZITIVNO OSEĆANJE. ILI JEDNOSTAVNO MISLITI: OVO ME LEČI.
Istiniti stavovi koji se mogu koristiti za fokus:
- ja želim da tretiram sebe i druge sa ljubaznošdu i blagošdu.
- grubost salma duh, ljubaznost leči srce
- ljubaznost je ključ uspeha
- svet je takaav kakav je. Ja biram da odgovorim sa ljubaznošdu.
- bezbedno je izraziti osedanja. Bolje de me čuti ako sam ljubazan.
- kada volim sebe, ja sam bezbedan…
KOD 1
1.OBRVA DESNA RUKA, ADAMOVA JABUČICA LEVA RUKA
7 – 10 min. 1 – 4 puta dnevno
KOD 2
1.ADAMOVA JABUČICA DESNA RUKA, OBRVA LEVA RUKA
6 – 9 min. 1 – 4 puta dnevno
13
9. dan V R L I N E – D O B R O T A
Negativna osedanja kod ove vrline: strah, sramota
Negativno verovanje kod ove vrline: ja sam loš, meni se ne može oprostiti.
Telesni sistem koji je napadnut: respiratorni sistem
Simptomi da nesto nije u redu sa dobrotom: emfizem, tesko disanje, kašalj i mukus, kratak dah, astma, bronhitis, kancer pluda, sve u vezi pluda, pulmonalne arterije i vene.
MOLITVA
NE DRŽATI U MISLIMA RUŽAN DOGAĐAJ ILI OSEĆANJE, NEGO PRAVU ISTINU O TOME, ILI OSEĆANjE SREĆE, ILI BILO KOJE POZITIVNO OSEĆANJE. ILI JEDNOSTAVNO MISLITI: OVO ME LEČI.
Istiniti stavovi koji se mogu koristiti za fokus:
- kada izaberem šta je pravo, život je lep i bezbedan
- ako drugi i ne primete, ja poštujem sebe kad izaberem šta je pravo
- ja udišem život, ja izdišem sramotu
- ja udišem ljubav, ja izdišem krivnju
- ja udišem svetlost, ja izdišem strahove…
KOD 1
1. ADAMOVA JABUČICA DESNA, SLEPOOČNICA LEVA RUKA
2. VILICA OBE RUKE
3. ADAMOVA JABUČICA OBE RUKE
4. SLEPOOČNICA DESNA, VILICA LEVA RUKA
7 – 10 min. 1 – 4 puta dnevno
KOD 2 (obavezno raditi ovaj kod najmanje 2 puta)
1. ADAMOVA JABUČICA OBE RUKE
5 – 8 min. 2 – 6 puta dnevno
14
1o.dan V R L I N E – P O V E R E NJ E (VEROVANJE)
Negativne emocije kod ove vrline: donosimo sudove o svemu i svačemu, nepoverenje
Negativno verovanje kod ove vrline: ovi ljudi hode da me zgrabe, ja moram da budem pod nekom kontrolom, nije fer ovo što mi se dešava. Takvi ljudi teže da spuštaju druge.
Telesni sistem koji je ugrožen: reproduktivni i urinarni
Simptomi da nešto nije u redu sa verovanjem: neplodnost, spontani abortusi, nizak
testosteron , previše krvarenja, nepravilne periode, infekcije, upale, svrab, slab seksualni
nagon, kancer
MOLITVA
NE DRŽATI U MISLIMA RUŽAN DOGAĐAJ ILI OSEĆANJE, NEGO PRAVU ISTINU O TOME, ILI OSEĆANjE SREĆE, ILI BILO KOJE POZITIVNO OSEĆANJE. ILI JEDNOSTAVNO MISLITI: OVO ME LEČI.
Istiniti stavovi koji se mogu koristiti za fokus:
- sve je mogude za onog koji veruje
- ako pomognem nekome, neko de pomodi meni
- bezbedno je da dozvolim sebi uživanje u životu
- ako dajem i primam slobodno i bez straha, radost de me slediti…
KOD 1 (obavezno raditi ovaj kod najmanje 2 puta)
1. ADAMOVA JABUČICA OBE RUKE
6 – 8 min. 2 – 5 puta dnevno
KOD 2
1. ADAMOVA JABUČICA DESNOM RUKOM, SLEPOOČNICE LEVOM RUKOM
5 – 8 min. 1 – 4 puta dnevno
15
11. dan V R L I N E – M I L O S R DJ E
Negativne emocije kod ove vrline: krivica, sram, uobraženost
Negativno verovanje kod ove vrline: ljudi moraju misliti dobro o meni da bih se osedao dobro, manipulišemo, pričamo sve što možemo da ubedimo ljude, mi smo super
Telesni sistem koji je napadnut: cirkulatorni, krvni sistem
Simptomi da nešto nije u redu sa milosrdjem: srce, hipertenzija, aneurizma, proširene vene, ateroskleroza, pludna embolija, skupljanje limfe, aritmije, tahikardije
MOLITVA
NE DRŽATI U MISLIMA RUŽAN DOGAĐAJ ILI OSEĆANJE, NEGO PRAVU ISTINU O TOME, ILI OSEĆANjE SREĆE, ILI BILO KOJE POZITIVNO OSEĆANJE. ILI JEDNOSTAVNO MISLITI: OVO ME LEČI.
Istiniti stavovi koji se mogu koristiti za fokus:
- ponos dolazi pre pada, Bog de podidi skromne
- ja mogu da volim sebe i život bez poređenja sa drugima
- drugi de me voleti kakvog jesam kada ja njih volim kakvi jesu
- pobediti nije sve, voleti je sve…
KOD 1 (obavezno raditi ovaj kod najmanje 2 puta)
1.OBRVA DESNA RUKA, ADAMOVA JABUČICA LEVA RUKA
2. ADAMOVA JABUČICA DESNA RUKA, SLEPOOČNICA LEVA RUKA
3. ADAMOVA JABUČICA DESNA RUKA, SLEPOOČNICA LEVA RUKA
4. OBRVE OBE RUKE
6 – 8 min 2 – 4 puta dnevno
KOD 2 (obavezno raditi ovaj kod najmanje 2 puta)
1.VILICE OBE RUKE
2. ADAMOVA JABUČICA OBE RUKE
3. SLEPOOČNICE OBE RUKE
4. OBRVE OBE RUKE
5 – 6 min 2 – 5 puta dnevno
16
12. dan V R L I N E – S A M O K O N T R O L A
Negativne emocije kod ove vrline: lenjost, bespomodnost
Negativno verovanje kod ove vrline: ja to ne mogu, nisam sposoban, drugi treba to da urade, nije fer, dolazi do manipulacije i predaje
Telesni sistem koji je napadnut: mišidi i skelet
Simptomi : osteoporoza, prelomi, gubljenje snage i tonusa mišida, MS
MOLITVA
NE DRŽATI U MISLIMA RUŽAN DOGAĐAJ ILI OSEĆANJE, NEGO PRAVU ISTINU O TOME, ILI OSEĆANjE SREĆE, ILI BILO KOJE POZITIVNO OSEĆANJE. ILI JEDNOSTAVNO MISLITI: OVO ME LEČI.
Istiniti stavovi koji se mogu koristiti za fokus:
- radidu ono što Bog želi od mene, živedu po zakonu ljubavi
- ja idem dalje otvoreno, sa poverenjem i radošdu
- ja sam toliko jak koliko verujem da jesam
- mogu da uradim sve što mi je potrebno jer me Bog podržava…
KOD 1
1. ADAMOVA JABUČICA OBE RUKE
2. SLEPOOČNICE OBE RUKE
3. OBRVE OBE RUKE
4. SLEPOOČNICE OBE RUKE
5 – 7 min 1 – 5 puta dnevno
KOD 2 (obavezno raditi ovaj kod najmanje 2 puta)
1. ADAMOVA JABUČICA OBE RUKE
2. ADAMOVA JABUČICA DESNA RUKA, VILICA LEVA RUKA
3. OBRVE OBE RUKE
4. SLEPOOČNICE OBE RUKE
5. OBRVE OBE RUKE
5 – 6 min 2 – 5 puta dnevno
17
Ovde je način kako da koristimo kodove da neutrališemo stres:
sekvenca je sledeća – Obe ruke prema obrvama – 20 sekundi
obe ruke prema Adamovoj jabučici – 20 sekundi
obe ruke prema vilici – 20 sekundi
obe ruke prema slepoočnici – 20 sekundi
Nastavite da menjate položaje dok ne prođa 6 minuta. Radi se 3 puta dnevno a možemo da počnemo sa jednom dnevno.
DSC00005DSC00001
 DSC00001 DSC00003
Iz prakse smo ustanovili da što više radimo kodove to su oni efikasniji. Mogu se raditi sedeći, ležeći, sa zamišljenim rukama i kako god, oni deluju. Nekad je za prvi dan tj. opraštanje potrebno da se radi i po 1-2 sata u kontinuitetu i tada se stvari same dešavaju.








Нема коментара:

Постави коментар