уторак, 23. април 2013.

DOLORES CANON – NOVA ZEMLJA, FREKVENCIJE, VANZEMALJCI, KAKO SE TRANSFORMISATI




Intervju s Dolores Cannon
Dolores Cannon je istraživač prošlih života i psihoterapeutkinja koja liječi svoje pacijente kroz hipnozu. Specijalizirala se za „Izgubljeno Znanje“. Njezini korijeni rada s hipnozom počinju već 1960.-te god. Za terapiju prošlih života specijalizirala se davne 1979. Njena saznanja više su nego fascinantna.
LILOU: Hello Dolores
DOLORES: Hello i vama
LILOU: Jako mi je drago što ste danas s nama, jako sam uzbuđena, mnogi ljudi čekaju da čuju više o vašim nevjerojatnim avanturama. Sve koji gledaju želim obavijestiti da ste vi istinska pionirka koja se bavi hipnoterapijom posljednjih 40.god., preko 40.god; regresijom prošlih života već 30.god. prije nego je itko o tome uopće razgovarao.Bili ste NLO istraživač, savjetnik, iscjelitelj. Razgovarat ćemo i o vašem iscjeliteljskom radu, apsolutno zapanjujuće. Upravo ste primili neke nevjerojatne informacije od preko 1000 ljudi i o tome želim razgovarati s vama. Kakve informacije ste otkrili dok su ljudi bili u dubokom transu. Što su vam točno otkrili?
DOLORES:Napisala sam petnaest knjiga i radim na još tri. Imam puno informacija o kojima ću pisati još dugo vremena, nastavljaju dolaziti.Vidite, razvila sam tehniku hipnoze koja nije slična niti jednoj drugoj metodi koja postoji. Sama sam je smislila jer u vrijeme kada sam se počela baviti s tim nitko to prije mene nije radio. Izumila sam način kako da osobu dovedem u najdublji mogući nivo transa. To se zove transcendalističi nivo. Kada ste u tom nivou transa svjesni um se tu ne pojavljuje, ne može se pojaviti. Većina psihoterapeuta rade s blagim nivoom transa tako da se ljudi sjećaju svega kada se probude.Ali morate maknuti svjesni um, on je glupi dio ljudskog bića, to je dio koji ništa ne zna ali misli da zna; on pomaže da kontroliramo sve, ali pravo znanje dolazi iz drugog dijela vas. I pronašla sam način da doprem do toga, izvora sveg znanja; ne postoji ništa što ne možete doznati kada doprete do tog dijela. I to je dio s kojim ja radim. I shvatila sam kako da doprem do tog dijela uma. Ja osobu uvedem u najdublji trans, uklonim glupi svjesni um i onda možemo doći do svih odgovora i liječenja također.
LILOU: Nevjerojatno, što to otkriva? Do kakvih sve informacija možete doći kada je netko na tom nivou transa?
DOLORES:Do svega što poželite saznati. Imate pristup svemu zato jer ovaj dio kako ga ja zovem najveći izvor moći koji postoji, ne postoji ništa veće, ima pristup svemu i zna sve. Zna sve i o osobi koja je došla, ne postoje tajne. Znači sve što osoba želi znati, zbog čega je došla, možemo saznati. Saznati uzrok bolesti. Dok radim s ovim ljudima također razne informacije prođu; metafizički koncepti i teorije za koje nikada prije nisam čula. I to je ono s čime se ja uistinu bavim. Ja sam istraživač davno izgubljenog znanja. Kroz godine sam nailazila na informacije i saznanja o kojima nitko ništa nije znao ili su bile izgubljene i zaboravljene. To je razlog zašto sam napisala toliko knjiga. To dolazi kroz ljude s kojima radim, ne kroz mene. Ljudi s kojima radim često iznesu informacije koje se odnose na njih ali također i one koje bi Svijet trebao znati. Dobivamo više i više koncepta za koje prije nismo bili spremni da ih razumijemo. Sada jesmo spremni i dobivamo dio po dio koji možemo prikupiti i razmotriti i shvatiti u suprotnom bi to za nas bilo previše.
LILOU: Sviđa mi se što ste rekli. Kao davati djetetu odrezak, ne možemo to.
DOLORES:Informacije koje sam dobivala proteklih nekoliko godina ne bih urazumila na početku rada jer nisu imale smisla, sve bi ih odbacila. Tako da vam je uvijek dan mali zalogaj, kada probavite te informacije daju vam ih još malo informacija i sada uvijek kada pomislim da ne može biti više išta što mi mogu otkriti, oni kažu, o ne tek smo na početku imamo ti još puno toga za reći.
LILOU:Kako je to sada moguće? Da li je to zbog promjene naših gena, vibracije su više, otvoreniji smo; što nam sad omogućava da saznamo što je tamo vani?Što je to što dozvoljava ovo? Kako možmo više biti u tijeku sa svime što je uistinu oko nas?
DOLORES:Sve se mijenja. Mi živimo u jednom veoma uzbudljivom vremenu sada. Sama vibracija i frekvencija zemlje se mijenja i mi se moramo promijeniti kako bismo nastavili dalje sa Zemljom. To utječe na sve nas i mislim da je ovo – nazvala bih ga Buđenje. Stvari se počinju otvarati. Shvaćat ćemo više i više. I u početku to nije bilo moguće. Ali to više nije stvar. Sve se počinje brže kretati. Vjerojatno ste primjetili; vrijeme ubrzava i sve se mijenja. Brže ćemo shvaćati, možda i Internet ima veze s tim. Gdje god putujem ljudi me prepoznaju, kažu upravo smo te otkrili, a gdje su bili prije trideset godina. Moje knjige postoje već 20.god., a oni tek sad čuju za mene. Mislim da Internet generacija ima velike veze s ovim. Ali da, DNA se uistinu mijenja, tako mora biti kako bismo se i mi mogli pomaknuti skupa sa Zemljom kada se premjesti u ovu novu dimenziju i frekvenciju. Dimenzija i frekvencija našeg vlastitog tijela moraju se promijeniti kako bismo mogli dalje nastaviti skupa sa Zemljom. U skladu s tim otvaramo se, svi, da primimo i razumijemo više informacija. Ne biste vjerovali, dobivam tisuće e-mailova u kojima ljudi kažu, napokon sve počinje imati smisla. Živimo u veoma važnom vremenu.
LILOU: Da. Prije nego pređemo u Novu Zemlju i možemo biti dio ove promjene i otvoriti se možete li mi reći više o regresijama i vrsti komunikacije koju vodite. Čula sam da dobivate informacije od vanzemaljaca… i iz drugih dimenzija.
DOLORES:Neka prvo objasni čime se bavim tako da shvatite. To znaju ljudi koji čitaju moje knjige. Ja 25 god. radim s fenomenom vanzemaljaca, napisala sam mnoge knjige o tome. Pronašla sam mnoge informacije, sve odgovore koje biste mogli poželjeti saznati o NLO fenomenu. To je druga stvar sve skupa. Ono na čem sam radila; i ovo je dio s kojim mnogi psihijatri ne znaju raditi jer se radi o podsvijesti. No to nije dio koji podsviješću smatraju psihijatri ( dio koji utječe na prestanak pušenja, mršavljenje). To je dječji dio vašeg uma. Dio koji nazivam podsvijest – možemo ga nazvati i više ja, starija duša, viša svijest. Tako je velik i tako golem, ima odgovore na sve. To je velika moć. Ja ga zovem podsvijest jer ne znam kako drugačije da ga nazovem. I oni kažu nije nas briga kako ga nazivaš, želimo raditi s tobom. Ali on sadrži sve informacije, tako da je sve što ja trebam činiti postavljati pitanja i možemo dobiti odgovor na bilo što. Ti odgovori ne dolaze kroz mene, već kroz klijenta s kojim radim.
LILOU: Bila sam pod velikim dojmom da to što radite, regresija prošlih života nije samo pristup duši već također komunikacija s vanzemaljcima koji vrše nekakav rad na tom tijelu; mislila sam da se to dešava tijekom transa.
DOLORES: Ako radite na slučejevima vezanim za vanzemaljce.To je nešto drugo.To se dogodilo u par slučajeva. To je razlika jer 25 god. radim s vanzemaljcima i NLO-ima. Većina ljudi koji mi dođu imaju problema. Svi imaju probleme. Ljudi su komplicirani. U većini slučajeva dolaze mi radi fizičkih problema, bolesti; spremaju se na operacije. Dolaze iz cijelog svijeta. Drugi pak imaju obiteljskih problema, problema s poslom i nemaju odgovora i to je ono što pronalazimo. Vanzemaljci su samo bića, poput vas. Nema ništa posebno u vezi njih. Evoluirali su na viši nivo i koriste više svog mozga. Ali oni imaju dušu , duh kao i vi unutar svog tijela. Tako da ne znaju više nego što biste vi znali. U slučaju vanzemaljaca; da oni vrše liječenje i pomažu; ali da to je drugačije nego kad obična osoba uđe kroz vrata i posjeti me. Vidite li razliku?
LILOU: Da.Također ste izjavili da ste u kontaktu s nekim vanzemaljskim dušama koje su unutar ljudskih tijela. I primjećujete da postoji nekakav poziv, volonteri dolaze i sa sve više njih ste u kontaktu; možete li nam reći više o tome?
DOLORES:To je drugačija stvar od vanzemaljaca koji su tamo vani i rade svoj posao. Ovdje govorimo o tri vrste volontiranja.. I evo što sam saznala. Većina ljudi ovdje na Zemlji je na svom kotaču karme. Ovo znači da oni žive život nakon života; tisuće života na Zemlji…Rade iste pogreške s istim ljudima i stvaraju karmu koje se ne rješavaju. Takva vrsta ljudi neće moći spasiti Zemlju. Oni su previše zapetljani u same sebe. I ovdje dolazi poziv za volonterima koji će doći i pomoći spasiti Zemlju. Jedini način da se to dogodi jeste da dođu čiste duše, duše koje nisu zaražene, koje nisu zapetljane u kotač karme. Nikad nisu imali karmu. Jedini koji mogu to učiniti su jedino oni koji nikada prije nisu bili na Zemlji. Vidite li razliku? Nisu se mogli zapetljati u ovo…oni bi rekli ljepljivi papir… Oni se nisu mogli zapetljati i mogu spasiti planet. Dolaze ljudi koji nikada prije nisu bili na Zemlji. Sada mi dolaze mnogi volonteri o kojima kroz regresiju u prošle živote saznajemo da su bili na svemirskim brodovima, drugim planetima, u drugim dimenzijama, neki su bili svjetlosna bića. Oni se nisu morali vračati, čak su evoluirali do stupnja kada im ne treba fizičko tijelo. Vanzemaljci su samo druga bića iz drugih dimenzija i s drugih planeta i svemirskih brodova bili su sretni tamo gdje su živjeli; ali čili su poziv; Zemlja je u nevolji, potrebna joj je pomoć; hoćeš li otići tamo volontirati….I neki od tih mi dolaze.
Druge grupe s kojima radim, druge duše, su oni koji nikada nisu bili u bilo kakvoj vrsti tijela. Zovemo ih Izvor. Mi smo svi došli iz Izvora na svoje putovanje kako bismo naučili sve ove lekcije. Ovo je škola u kojoj se uče lekcije. Neke od ovih duša nisu nikad napustile izvor. Možete misliti kako bi to bilo i kakav im je to bio traumatski šok kada su pristigli u ovaj nered koji nazivamo Zemlja. Sada shvaćamo da su pristigli u dva navrata. Nazivamo ih Prvi i Drugi val. Oni ove stvari ne znaju svjesno. Jedino što znaju kada stignu jeste : ja ne želim biti ovdje. Ne sviđa mi se ovdje, ne sviđa mi se to što ljudi rade jedni drugima. Ne shvaćam nasilje. Oni ne shvaćaju emocije a one na njih utječu do visokog stupnja. To im se ne sviđa. I iako imaju svoje obitelji, svoje poslove, nastavljaju govoriti kako se žele vratiti doma: ne znam gdje je dom ali znam da on nije ovdje. I mnogi iz Prvog vala koji su došli volontirati pokušali su izvršiti samoubojstvo kako bi se izvukli odavde iako nemaju neki vidljiv razlog za to. Oni jednostavno ne shvaćaju život na zemlji tako da im je jako teško. Drugom valu bilo je malo lakše, ali oni su ostali više vezani za sebe. Njihov zadatak je da generiraju energiju koja će utjecati na svakoga koga susretnu.
LILOU: Znači njihova misija je da generiraju tu energiju i povisuju frekvenciju?
DOLORES:Da, i to je veoma važno. I ovo će pomoći promijeniti Zemlju. I rekli su kako su se u početku brinuli, a sada kažu… imamo stotine tisuća ljudi koji su dio ove grupe, sada mislimo dasmo sposobni da spasimo Zemlju, da učinimo promjenu. Sada kada smo povezali kritičnu masu, možemo preokrenuti situaciju. I vidite da se to dešava. Ali oni jesu drugačiji od vanzemaljaca.
LILOU: Ali, kako god, Čula sam da ste rekli da nas vanzemaljci uistinu promatraju, nadgledaju nas i želim vas pitati da li oni interveniraju na ikakav način, da li ikako imaju dio umješanosti vezano za našu evoluciju ili su samo promatrači?
DOLORES: Oni su oni koji su nas stvorili na samom početku. Oni su oni koji su putovali kroz svemire i sijali su život na raznim planetima u Univerzumima kada su planeti za to bili spremni. Napisala sam o tome nekoliko knjiga. Sijanje na planeti Zemlji. Ako su se brinuli za nas na samom početku, normalno da nas promatraju i naš napredak kao i što radimo. Oni i jesu oni koji su inciralirali ovaj volonterski program. Postoje savjetnici u solarnim sustavima, savjetnici u galaksijama, savjetnici u svemirima. Postoje pravila i zakoni koje moraju poštivati, a jedan od njih je da se ne smiju miješati. Jer ljudi na Zemlji su bića kojima je dana slobodna volja i oni se ne smiju petljati u slobodnu volju. Ali promatraju jer ih zanima kako s njom baratamo. Ne žele da Zemlja bude uništena, ne žele da se ove stvari dogode, zato dolaze volonteri koji možda mogu učiniti razliku i sve preokrenuti. Postoje programi tamo vani koji su ljudima ugrađeni otkako su došli na ovaj planet. Sada shvaćamo da su i oni došli s drugih planeta, drugih svemirskih brodova i dr. Zar ne vidite što rade, oni se zapravo brinu za svoje ljude. Sada postoje ljudi koji su došli na Zemlju i uzeli ljudsko tijelo s drugih planeta. Vidite što oni rade. Oni se brinu za svoje ljude. Postoje oni koji su došli u ljudska tijela kako bi pomogli drugim ljudima, bez miješanja, samo promatraju. Ne postoji ništa negativno u vezi toga.
LILOU: Znači nemate nikakvih negativnih iskustava s njima? Ovdje ili tamo vani?
DOLORES:Nikada nisam imala negativno iskustvo s vanzemaljcima. 25.god. u knjigama u kojima o tome pišem, nikada nisam napisala ništa negativno. Mislim da su NLO konferencije sada širom Svijeta i neki drugi istražitelji ovog fenomena govore razne negativne stvari. I sada im kažem da ne rade s tim ljudima na istom nivou svijesti (dubokog transa) na kojem ja radim. Ako imaju svjesni um i emocije, emocije straha su ono što daju priči i to nije stvarna priča.. Ja uklanjam strah, ulazim u podsvjesni dio i istina je da dobijam potpuno druge priče.
LILOU: Da, u svemiru postoji samo ljubav, samo Bog
DOLORES:Strah je u svjesnom umu i njime ne mogu reći što misle, točnu priču, jer se boje, vežu se za emocije i te priče nisu iskrene. Kada to uklonim i dođem do stvarne priče ona je potpuno drugačija. Kažem drugim istražiteljima, ako mi kažu svoja iskustva, moći ću objasniti sve o čem pričaju i to nije negativno.

LILOU: Kako god, u našem društvu uhvaćeni smo u karmu i strahove. I bojimo se, mislim to dolazi od vlade i od političara i vođa koji nas čine strašljivima. Znači govorite, dio našeg posla je da obnovimo svoj način razmišljanja – da mislimo samostalno?
DOLORES: Da! Jer jedna od stvari koja mi je rečena tijekom ovog rada je: moraš učiniti dvije stvari kako bi se pomaknula skupa s Novom Zemljom; moraš se riješiti se karme, jer ona ne služi svrsi samo te veže za ovaj kotač u koji se vračaš opet i opet. Mi smo isti ljudi u istim okolnostima. Ideja je da se riješimo karme; ovo znači oprost i otpuštanje mnogi kažu to mogu; a neki ljudi kažu ja ne mogu oprostiti toj osobi, nemate pojma što mi je ona učinila. To se opet odražava na karmu i utječe samo na vas. Što npr. ako su se roditelji prema vama odnosili nasilno dok ste odrastali; ako vas je muž tukao; otpustite to, ničem vam ne služi. Što ste dogodili iz situacije? Sve što vam se dogodi u životu je lekcija. Što ste naučili iz te situacije?Ako ste naučili i jednu stvar, to i je svrha toga. Poanta je iskustvo. Neki ljudi kažu nisam ništa naučio iz toga i onda će to opet morati ponavljati. To je karma, jer ovo je škola. Tu ne možete preskočiti razred nego ćete ga morati ponavljati dok ne shvatite ispravno a nekim ljudima za to treba vremena. Oni kažu da ih nije briga koliko vam je potrebno da naučite lekciju u ovom razredu. Imate vječnost da je naučite; ali zar ćete potratiti vječnost učeći taj mali dio; ili ćete nastaviti dalje u druge razrede kako biste diplomirali. O tome se ovdje radi. Svatko ima loša iskustva u svom životu. To su lekcije; i ja ih sve čujem. Čujem sve priče koje mi ljudi ispričaju kad dođu na terapiju; ali ako im kažete da mogu riješiti tu situaciju, mnogi na to tako ne gledaju. Ako nauče jednu stvar – to je i bila svrha cijele stvari.
Morate gledati što vam se dogodilo kada ste bili dijete. Ali je li vas to čemu naučilo?
Dolazili su mi ljudi koji su seksualno zlostavljani kao djeca, koji su bili pretučeni svakodnevno; tijekom terapije zaključe da su naučili kako preživjeti, kako biti samostalan. Znači sve, i kada ima negativnu konotaciju vezanu za to možete izvući pozitivnu lekciju ako je to ono što tražite. Morate oprostiti toj osobi, otpustiti to. To ne znači da to morate učiniti svjesno, ali poželjno je da učinite. Neki ljudima kojima ne možete oprostiti više nisu ni živi a vi se još držite za to.
LILOU: Što je najbolje što možete učiniti? Gledati se u ogledalo, pisati pisma, pričati naglas , kako to možemo učiniti iz srca, na najdubljem nivou, iskreno, napredno, da to sve otpustimo? Koja je najbolja tehnika?
DOLORES:To je teško učiniti licem u lice. Ja ne bih mogla. Zato ja kažem ljudima da to učine za sebe i neka to učine mentalno, neka zamisle osobu. Morate upamtiti da ste potpisali ugovore s ljudima kada ste došli na ovaj svijet. To je bilo daleko od vaših planova kada ste došli na Zemlju. Napravili ste plan i napravili ste ugovore s različitim ljudima. To se nadamo postići u ovom vremenu. Ono što im ja govorim, to je da vizualiziraju tu drugu osobu i kažu joj: Pokušali smo, zaista jesmo ali nije išlo. Zamislite da derete ugovor i bacate ga. I kada to učinite, kažete: opraštam ti, otpuštam te, puštam te da odeš. Idi svojim putem s ljubavlju, ja ću svojim. Više ne moramo biti povezani. I ako tu učinite i to je ono što mislite neće vas više pratiti. Oni pritiskuju vaše botune, sve je samo igra, ne mogu vas više pritiskati. Kada vi to otpustite, onda to postaje njihova karma, nije više vaša karma i oni će je sami morati razriješiti. Uglavnom, to mi je rečeno: da se ljudi moraju osloboditi karme, oprostiti i otpustiti. Ovo je teško, znam da nije jednostavno. Ali to je nešto što morate učiniti ukoliko želite napredovati. Ako će te to smeće vući do vijeka, onda će tako biti; morate se toga riješiti. Ali, onda morate oprostiti sebi. Za stvaranje bilo kakve situacije potrebne su dvije osobe. I to je teško. Često si neke stvari ne želite priznati. Kada to riješite, rješavate se stare karme koja vam više ne koristi i ne može vam stvarati probleme. I pokušajte ne uhvatiti neku drugu karmu.Jer ne želimo je vići u sljedeći život.
LILOU: Postoji li dijalog koji možemo voditi sa svojom dušom u vezi toga?
DOLORES: Da! Sama to činim. Za išta što sam mogla učiniti, bilo kome iako u tom trenutku možda nisam shvatila da bi ih mogla povrijediti. I opraštam sebi. Ovo je sada veoma važno. Druga stvar koju morate učiniti jeste: otpustiti strah. Strahovi su najsnažnije emocije koje netko ima. Kada nešto ne razumijete tada se toga bojite. Strah paralizira. I kao što kažete vlade i crkve su jako dobre u utjerivanju straha u ljude. Tako ih kontroliraju. Kažem ljudima: ne kupujte ništa što vas plaši, ne slušajte to, ako nešto čujete ili vidite na televiziji ili novinama postavljajte pitanja o tome; mislite vlastitom glavom; ne dajte svoju moć nikome. Zapitajte se ima li ovo smisla, ili postoji nešto iza toga. Tada ćete imati svoju vlastitu moć i počet ćete sve sami shvaćati. Vidite li razliku? Ne petljajte se u strah, otpustite ga. Gotovo cijeli Novi svijet premješta se u ljubav, ljubav je najvažnija emocija koja postoji. Tako će biti. Novi svijet je pun ljubavi. Ako ostanete u starom svijetu uvijek će biti katastrofa i stvari koje se dešavaju i ratova i svakakvog nasilja; a vi imate izbor.
LILOU: Kažete da sada stvarno postoje dva planeta? Nova i stara? I počelo je od 2003.?
DOLORES:To je vrijeme kada sam ja primijetila da se to dešava a događalo se i prije i iznenadnije samo što je sada postalo očitije. Ljudi spominju 2012.god. ali to je samo datum. Ne znači da će se dogoditi baš na taj datum. I beng sve će biti drugačije. Ovo se odvija veoma mirno. I mi smo sada u sred promjene. Promjena se upravo događa. Ja sam to primijetila 2003. god i odvija se veoma postupno. I ljudi koji su u ovome, počet će primjećivati da stvari funkcioniraju malo drugačije. Mijenjaju se. I shvatit će da se premještaju u Novu Zemlju. To je veoma komplicirana teorija opisana u mojim knjigama. Ali istina je za Zemlju da će novi svijet biti u drugoj dimenziji i frekvenciji. I da moramo razumjeti dimenzije. Već sad postoje ljudi koji žive u drugoj dimenziji koje ne možemo vidjeti, ni njihove gradove i planete. Ne možemo ih vidjeti jer vibriraju u drugoj frekvenciji. Nevidljivi su nam. Mi još ne možemo to vidjeti jer živimo u drugoj frekvenciji. Znači kad se Zemlja pomakne u tu novu frekvenciju postat će nam nevidljiva. Moći ćete produžiti s njom ako je vaša frekvencija ista kao i frekvencija Zemlje. Zemlja je živo biće, mnogi ljudi to ne shvaćaju ali ona je živa. I sprema se za svoju novu reinkarnaciju. Evoluira i ide dalje. Nije je briga da li će ljudska vrsta produžiti s njom ili ne. Mi smo joj beskorisni. Pogledajte samo što joj činimo. Ali ako želite ići s Novim Svijetom umjesto da ostanete u Starom Svijetu, morate izmijeniti svoju frekvenciju i vibraciju tako da se ona slaže s frekvencijom Zemlje. To se događa sada i ne postoji način da to izmijenimo.
LILOU: Možemo li možda ići postupno naprijed skupa s njom?
DOLORES: Mi to upravo radimo. Upravo sada. Frekvencija i vibracija ne mogu se izmijeniti iznenadno jer bi to uništilo tijelo. Taj proces mora se odvijati postupno u koracima. I ljudi već znaju ove stvari, primjećuju razlike na svom tijelu. Osjećat ćete nešto danima i možda će proći mjeseci dok ponovno nešto osjetite. Sada su stvari bolje ali 2003.god. ljudi su prijavljivali bolove,visok krvni tlak; vrtoglavice, mučnine, nesvjestice;simptome koji su trajali danima išli su doktoru ali on nije mogao otkriti što im je, samo im je dao tablete. Ali nije znao što im je. To znači da se tijelo mijenja i prilagođava na nove frekvencije. I morate mu dopustiti mu da to radi i bit ćete opet dobro. Ljudi su mi rekli da nisu znali što im se dešava. Sada lakše shvaćaju. I prehrana im se mijenja. Kako bismo išli u korak sa Zemljom tijelo mora postati svjetlije. Ne može se dogoditi ako jedete tešku hranu i teško meso. Najbolja dijeta je voće i povrće.Jedite organsku hranu. Najbolja je sirova hrana.
LILOU:Zanimljivo.To pomaže podići vibraciju?
DOLORES:Da jer vas teška hrana sputava. Možete jesti ribu i piletinu, lagano meso, ne govedinu i svinjetinu. To usporava tijelo. I primijetit ćete sami da vam se to neće jesti, vaša prehrana će se promijeniti. Jednako tako držati se dalje od šećera, što je više moguće. I piti puno, puno vode. Vrijednost vode je iznad naših vjerovanja. Ne možete pojmiti koliko je voda važna.
LILOU: Da li će i voda evoluirati? Kvaliteta vode bit će dinamičnija; također će promijeniti frekvenciju?
DOLORES:Sve se mijenja. Ali ovo su stvari koje će ljudi primijetiti; i kako budemo prolazili kroz ovo doći ćete do točke kada ćete željeti jesti tekućine, ne krutu hranu. Ne znam koliko će to potrajati; ali kada stignemo u Novi Svijet i sve se smiri nećete uopće imati potrebu za hranom. Živjet ćete od svjetlosti. Ali za ovo će trebati vremena jer vaše tijelo je veoma naviklo na hranu. Bit će drugačije u Novom Svijetu.
LILOU: Naše navike nas vuku dolje?
DOLORES: Da, jer tijelo se mora promijeniti.
LILOU: To sam vas htjela pitati, jer sam razgovarala s Drunvalom i on kaže da će se naše tijelo fizički promijeniti i evoluirati. Postat ćemo viši i možda će se i naše čelo izmijeniti. Vjerujete li u to?
DOLORES:Ne! Imat ćete tijelo koje imate upravo sada. Ljudi me pitaju hoću li morati umrijeti da pređem u Novi Svijet? I kažem, ne nećeš imat ćeš tijelo kao i sada. I kad ste neko vrijeme tamo, možda godinama; tijelo će postajati svjetlosno; ali neće se odmah promijeniti.
LILOU: Ok..
DOLORES:Neki ljudi kažu možda ćemo naglo ostariti; možda ćemo imati više energije ali imat ćete isto tijelo kao i sada.
LILOU: Ali vi imate energiju dvadesetogodišnjakinje a bih vas ovdje mogla zadržati čitav dan. Hoćemo li živjeti duže?
DOLORES:Da. Nećete se uopće razbolijevati i kao vanzemaljci, živjet ćete koliko god vi to želite. Oni umru samo kad tako sami odluče, i tako će s nama biti u budućnosti. Bit ćemo ista svjetlost.
LILOU: Zašto su izabrali baš vas?
DOLORES:Ne znam jesu li me izabrali ili ne, dugo se već bavim s ovim i napredovala sam s ovim. Jednom su mi rekli ti si PR. Osoba jer su željeli da ljudi znaju po pitanju vanzemaljaca da oni nisu negativni. Imala sam želju za ovim, znatiželju, htjela sam znati; htjela sam znati sve…I Ok. ako želiš znati sve, mi ćemo ti dati tone informacija. Rekli su mi jednom zašto to nije bilo tko. Odlučili su reći nekome tko će s tim nešto učiniti. I zato su htjeli da pišem o tome. I počela sam s predavanjima prije 25 god. putujući širom svijeta i radim to od tada. Sada sam napisala 15 knjiga i više dolazi, ali kad sam počela pisati nije bilo New Agea, nitko nije znao što je to reinkarnacija, pa sam ja promatrala kako svijet evoluira i ljudi postaju otvoreniji i svjesniji onoga što se sada zbiva. Velike promjene stižu i drago mi je što sam dogurala do ovdje da to sve vidim. Moja izdavačka kompanija raste nevjerojatno, jer je sada interes za metafizičke knjige i učenja…. Ljudi uistinu otvaraju svoje umove. Vrijeme je.
LILOU: Vrijeme je…
DOLORES:Ovo je Buđenje. Počinjemo uviđati pravi razlog svojeg dolaska ovamo. Neki će ostati zaglavljeni u starim načinima. To je uredu ako žele ostati u negativnosti i na svom kotaču karme. To je njihov izbor. Postepeno će svi stići u Novu Zemlju. Nekima će trebati više vremena za to nego ostalima. Ali, ako ne želite ostati u negativnosti i Starom Svijetu, onda se morate riješiti karme, riješiti straha, pustiti ljubav i svjetlo da uđu u vaš život i osjetit ćete nevjerojatne promjene. Možemo imati sve što poželimo u svom životu, ništa nije nemoguće. Ne postoje ograničenja. Um je nevjerojatno moćan. Zato toliko radim s bolesnima, jer mi sami sebe činimo bolesnima. Nitko drugi vam to ne čini, nego vi sami. I ako je vaš um dovoljno moćan da stvori bolest, onda je jednako moćan i da vas izlijeći. Kad shvatimo zašto smo si to učinili shvatimo da je um toliko moćan da može stvoriti sve što poželite. Bilo što u vašem životu. Sve ovisi o vama. Sve ovisi o osobi.
LILOU: Kroz svoje misli i svoje emocije stvaramo svoju stvarnost?
DOLORES:Misli su stvari. I ako znate usmjeriti svoje misli na ono što želite, umjesto na ono što ne želite; sve je moguće. Viđam to stalno kroz svoj posao. Tako da znam da je to moguće.
LILOU: Recite nam o liječenju i tome što zovete terapije budućnosti o kojima držite predavanja i dajete instrukcije ljudima kako da to čine?
DOLORES: Ovu praksu sada učim širom svijeta. Upravo sam održala predavanja u Londonu i jedna u Francuskoj i kroz koji tjedan ići ću u Singapur i Australiju i onda na Novi Zeland. I u Australiji ogroman broj ljudi pohađa ovaj razred. Držim predavanja i širom SAD-a. Ono što sam otkrila je da ljudi sami sebe razbolijevaju. U ovom radu mi saznajemo zašto. Zašto sam si to učinio. I svjesni um ne zna , jer ovaj dio uma, glupi dio ljudskog bića ne zna ništa. Zato ćemo ga ukloniti i preći na drugi dio u kojem možemo doznati uzrok bolesti. Često on vodi u prošle živote. Nekad je usko povezan s ovim životom, odnosom s majkom i ocem. Ovdje se radi o ugovoru. I sve bolesti dolaze iz tih odnosa. Nekad doznamo kako su tako umrli u prošlom životu ili traumatične situacije koje su iskusili i prenesu to u ovaj život i stvore bolest; fobije, alergije i brojne druge stvari. Ali kad jednom pronađemo uzrok i shvatimo ga bolest odlazi. Jer nam više nije potrebno. Ljudski mozak je ćudna stvar.
LILOU: Cijenim što ovo radite preko skypea, znam da to inače nije nešto na što ste naviknuti. Ali znam da ste uvijek otvoreni za nove stvari i to je cool, kao što ste rekli-širenje informacija preko interneta… Recite nam vezano za nevjerojatna izlječenja; da li su ona trenutna?
DOLORES: Da, trenutna, čim pronađete uzrok; zašto ne…Vaše tijelo vam samo pokušava prenijeti poruku i ako želite razumjeti poruku i shvatite je zašto se vaše tijelo ne bi oporavilo. Jednom kada shvatite i bolest nestane. Ne znam da li ste shvatili; ja ne radim liječenje, ljudi se sami liječe. Naravno, osoba mora biti voljna. Znate, postoji puno ljudi koji zapravo ne žele biti zdravi. Sigurno ste čuli za takve ljude. Oni radije idu u instituciju ako su bolesni. Ako im oduzmete bolest oni nemaju ništa. Takvoj vrsti ljudi ne možete pomoći jer oni prvo moraju naučiti sebe. Ja onda samo saznam zašto je to slučaj, zašto su se tako razvili; i kada jednom ovo shvatimo, onda bolest nestaje. To je znanje, o tome pričamo.
LILOU: Ljudi širom svijeta tražili su da čuju moj intervju s vama. I koja je zadnja poruka s kojom ćete nas ostaviti danas?
DOLORES: Malo teško za reći, ali živimo u veoma uzbudljivom vremenu sada. Stvari se mijenjaju, postajemo sve svjesniji sebe i svojih moći i toga što možemo učiniti Svijetu. Mi možemo promijeniti Svijet! I odlučiti evoluirati, što je najvažnije od svega! Ljubav će uskoro doći, moramo se osloboditi straha i stvari koje nas vuku dolje i maknuti se dalje. Znam puno ljudi koji kažu da to nema smisla; ali u Novom Svijetu se upravo o tome radi. Dolaze uzbudljiva vremena. Sjetite se karme. Oslobodite je se. Otpustite. I zakoračite u uzbudljivo novo postojanje za koje niste ni znali da postoji. Svi smo došli ovdje sa svrhom. Došli smo s planom. Došli smo da budemo ovdje u ovo vrijeme. Sada vi morate odraditi svoj dio.

Izvor: http://2012-transformacijasvijesti.com


Нема коментара:

Постави коментар